Op zondag 5 mei 2024 staat de derde autotour van Lionsclub Doesburg volledig in het teken van Bevrijdingsdag. De pittoreske route voert door de prachtige landschappen van de Achterhoek, langs historische bezienswaardigheden. Alle opbrengsten van deze speciale tour komen ten goede aan de Voedselbank, waarmee we samen bijdragen aan het bestrijden van voedseltekorten. Wacht niet te lang en schrijf u snel in, want de beschikbare plaatsen zijn beperkt!

Naast het genieten van de prachtige route en het steunen van de Voedselbank, krijgen deelnemers ook de unieke kans om te luisteren naar verhalen van Luitenant Generaal BD Mart de Kruif, die zelf deelneemt aan de tour. Mart de Kruif heeft zijn expertise ingezet bij het samenstellen van het routeboek, waardoor deelnemers kunnen genieten van een extra informatieve en boeiende ervaring tijdens deze bijzondere rit.

Wilt u meer weten over de autotour De Bevrijdingsroute? Ga dan naar de website: De bevrijdingstour met LIONS Doesburg

Als u niet kunt deelnemen aan de tour, maar wel graag de Voedselbank wilt steunen met een kleine bijdrage, dan kunt u nu ook eenvoudig en veilig een donatie doen via de website van Lions Doesburg. Alvast hartelijk dank voor uw steun!